İcarə şirkətləri ilə bağlı tez-tez verilən suallar - sizin Bakucar.az ətraflı bələdçiniz

Bakucar.az ilə əməkdaşlıq edən icarə şirkətləri üçün vacib məlumat

Şirkətlər üçün tez-tez verilən suallar

Mənim şirkətim necə Bakucar.az-ın bir hissəsi ola bilər? Sadəcə bizə zəng edin +994557050013, qeydiyyat təfərrüatlarını müzakirə etmək üçün. Komandamız bu prosesdə sizə kömək etməyə və ilkin suallarınızı cavablandırmağa hazırdır.

Şirkətimi Bakucar.az saytında qeydiyyatdan keçirməyin proseduru necədir? Qeydiyyatdan keçməyə qərar verdikdən sonra müqaviləni hazırlamaq üçün şirkət sənədlərinizi bizə göndərməlisiniz. Müqaviləni imzaladıqdan və ilk aylıq ödənişi ödədikdən sonra nəqliyyat vasitələrinizi əlavə edə biləcəyiniz hesabınıza daxil olmaq üçün sizə məlumatları təqdim edəcəyik.

Platformanızda avtomobillərin elanlara görə aylıq ödəniş varmı? Bəli, Bakucar.az-da avtomobillərinizi elan bölməsinə əlavə etmək üçün aylıq 49 AZN ödəniş etməlisiniz. Bu ödəniş sizin elanların platformada dərc edilməsi və bütün əlaqədar xidmətlərin əldə edilməsini təmin edir.

Şirkəti yoxlamaq üçün hansı sənədlər lazımdır? Doğrulama üçün bizə VOEN (vergi ödəyicisinin ID) və bank məlumatlarını təqdim edin. Bu məlumat bizə bütün əməliyyatların rəvan emal olunmasını təmin etməyə kömək edəcək.

Nəqliyyat vasitələri əlavə etmək üçün şirkətimin idarə panelinə necə daxil ola bilərəm? Qeydiyyat və ödəniş təsdiqləndikdən sonra şəxsi hesabınıza daxil olmaq üçün məlumat alacaqsınız. Buradan istənilən vaxt elanlarınızı idarə edə və yeni avtomobillər əlavə edə bilərsiniz.

Bakucar.az saytında hansı nəqliyyat vasitələrinin siyahıya alınmasına icazə verilir? Siz avtomobillər, yolsuzluq avtomobilləri və avtomobil icarəsi ilə bağlı əlavə avadanlıq və ya xidmətlər daxil olmaqla müxtəlif növ nəqliyyat vasitələrini sadalaya bilərsiniz.

İstənilən vaxt avtomobil siyahımı yeniləyə bilərəmmi? Əlbəttə ki, hesabınıza daxil olaraq və redaktə etmək istədiyiniz elanı seçərək siyahılarınızı istənilən vaxt yeniləyə bilərsiniz.

Müştəriləri cəlb etmək üçün avtomobil icarəsi elanına nə daxil etməliyik? Elanınızda aydın təsvirlər, yüksək keyfiyyətli fotoşəkillər və avtomobillə təklif olunan hər hansı unikal xüsusiyyətlər və ya xidmətlər daxil olmaqla ətraflı məlumat təqdim etmək vacibdir.

Potensial müştərilər mənimlə necə əlaqə saxlaya bilər? Müştərilər sizinlə reklamınızda göstərilən telefon nömrəsi (həmçinin WhatsApp vasitəsilə), e-poçt vasitəsilə və ya platformamızdakı əlaqə forması vasitəsilə əlaqə saxlaya bilərlər.

Müştəri bizimlə əlaqə saxladıqdan sonra mənim şirkətimin öhdəlikləri nələrdir? Necə ki, müştəri saytınız və ya sosial media vasitəsilə sizinlə birbaşa əlaqə saxlayıb, sifarişi yerinə yetirmək və kirayəni rahat təmin etmək üçün məsuliyyət daşıyırsınız.

Müştəri sorğusunu və ya sifariş sorğusunu necə idarə etməliyəm? İstənilən birbaşa sorğu kimi sorğunu idarə edin, vaxtında və peşəkar ünsiyyəti təmin edin.

Bakucar.az vasitəsilə müştərilərlə ünsiyyət qurmaq üçün tövsiyələr varmı? Müştərilərdən sifariş qəbul edərkən etibarlı, keyfiyyətli xidmət göstərməyiniz şirkətinizin reputasiyası üçün çox vacibdir.

Əlavə etdiyimiz elanlar Bakucar.az siyasətlərinə uyğun olduğuna necə əmin ola bilərəm? Elan sahələrini düzgün doldurmaq və platformamızın qaydalarına riayət etmək elanınızın moderasiyadan sonra uğurlu dərcinə zəmanət verir.

Elanlarım vasitəsilə sürücü və ya hava limanında qarşılama kimi əlavə xidmətlər təklif edə bilərəmmi? Bəli, müştəri təcrübəsini artırmaq üçün elanlarınızda əlavə xidmətlər və avadanlıq təklif etmək tövsiyə olunur.

Müştəri əməliyyatları üçün hansı ödəniş üsulları tövsiyə olunur? Ödəniş üsullarının seçimi şirkətinizin siyasətindən asılıdır. Siz hər iki tərəf üçün qarşılıqlı faydalı və məqbul olan istənilən üsuldan istifadə etməlisiniz.

Bakucar.az-a abunəliyimi nə qədər tez yeniləməliyəm? Abunəliyin yenilənməsi hər ay baş verir.

Müştəri ilə mübahisə olarsa nə olar? Mübahisələrin həllinə birbaşa cavabdehsiniz, lakin şirkətinizə qarşı şikayət edilərsə, biz hər iki tərəfi dinləyəcəyik və müvafiq tədbirlər görəcəyik.

Bakucar.az-dan istifadə edərək müştərilərdən necə rəy ala bilərəm? Müştərilər şirkətinizin xüsusi səhifədə rəy və şərhlər əlavə edə bilərlər.

Müştəri məmnuniyyətini artırmaq üçün hansı addımları ata bilərəm? Şirkətinizin siyasətlərinə uyğunluq və yüksək keyfiyyətli xidmətə sadiqlik müştəri məmnuniyyətini artıracaq.

Bakucar.az-da reklam imkanları varmı? Bəli, siz xüsusi platforma səhifəsində reklam imkanları və əlavə xidmətlər haqqında məlumat əldə edə bilərsiniz.

Xidmətlərimi təkmilləşdirmək üçün müştəri rəyindən necə istifadə edə bilərəm? Biznes səhifənizdəki reytinqlərə və rəylərə nəzarət müştərilərin gözləntilərini daha yaxşı qarşılamaq üçün xidmətlərinizi uyğunlaşdırmağa kömək edə bilər.

Avtomobillərimi platformada təqdim etməyin ən təsirli yolları hansılardır? Bütün nəqliyyat vasitələrinin və icarə xidmətlərinin ətraflı siyahıya alındığından əmin olun və baxışların sayını artırmaq üçün platformanın təklif etdiyi reklam imkanlarından istifadə etməyi düşünün.

Şirkət profilimi və əlaqə məlumatımı necə yeniləyə bilərəm? Hesabınıza daxil olaraq və müvafiq bölmələri redaktə etməklə profilinizi və əlaqə məlumatlarınızı yeniləyə bilərsiniz.

Bakucar.az öz reklamçılarına hansı dəstəyi təklif edir? Müştəri əhatənizi maksimum dərəcədə artırmaq üçün layihə əsaslı reklam dəstəyi təklif edirik.

Bakucar.az-dan ayrılmaq qərarına gəlsəm, layihədə iştirakımı necə dayandıra bilərəm? Elanlarınızı silmək üçün sadəcə hesabınızdan silin. Hesabınızı tamamilə silmək istəyirsinizsə, birbaşa bizimlə əlaqə saxlayın.

SİZİN ÜÇÜN MARAQLI OLA BİLƏR